Deutsche Bank Bloke hesap nasıl açılır?

bloke hesap
Bloke hesap
Almanya ulusal vizesi için başvurmak için gerekli belgeler arasında Almanya'daki eğitim süreci boyunca geçiminizi nasıl sağlayacağınızı kanıtlamanız gerekmektedir. Bu iki yol ile olabilir:

Ya almanya'da yaşayan birileri size sponsor olup garantör olacak(bir sonraki yazımda detaylı bilgi verilecektir. ) ya da bloke hesap açmanız gerekmektedir.

Peki bloke hesap nasıl açılır bunun adımlarını inceleyelim.
Öncelikle bloke hesap açma formunu online doldurmanız gerekmektedir. Verdiğim linkten bu forma ulaşabilir ve doldurmaya başlayabilirsiniz. 
Aşağıda vermiş adımları iyice takip etmenizde yarar var. Çünkü forumda bir yanlışlık olması durumunda formu baştan göndermeniz gerekmektedir.

1. Adım:

form doldurma 1.adim
1.adım
Resimde gördüğünüz gibi kişisel bilgilerinizi girmeniz gerekmektedir. Burada en önemli noktalardan biri vergi mükellefi olduğunuz ülkeyi belirtmek zorundasınız. Vergi numaranız yok ise TC kimlik numaranızı girmeniz yeterli olacaktır.

2. Adım:

form doldurma 2.adim
2.adım

Burada eğer parayı başkası sizin hesaba gönderecekse o kişinin adı ve soyadını alt kısmada yakınlık derecesini yazmanız gerekmekte.

Son maddedeki tik işaretini size hangisi daha uygunsa onu işaretleyin.

The email address above----- yukarıda belirtmiş olduğum mail adresine gönderilmesi daha iyi olacaktır.

The registered address above by post ibaresinin anlamı yukarıda belirtmiş olduğunuz adrese posta ile gönderilecektir.

Zaman açısından mail yolu ile IBAN numarasını almak sizler için daha iyi olacaktır.


3. Adım:



form doldurma 3.adim
3.adım


2. ve 3. bölümdeki yerleri işaretlemek zorundasınız.


4. Adım:
form doldurma 4.adim
4.adım

Buradaki bölümde kabul aldığınız üniversitenin adını ve bulunduğu şehri yazıyorsunuz. Diğer bölümleri doldurmanıza gerek yok. Ama diyelim ki burslu okuyacaksınız ve aldığınız burs miktarı 720Euro dan daha az ise o zaman konsolosluk sizden aradaki fark kadar para yatırmanızı isteyecek sizde oraya o aradaki farkın ne kadar olduğunu yazıyorsunuz. Burssuz öğrencilerin o kısımları doldurmanız gerekmemektedir.


5. Adım:



form doldurma 5.adim
5.adım

Bu kısımdaki şehir kısmına işlem yapacağınız konsolosluk şehrini yazmanız gerekmektedir. Tarih ve imzaları(2 adet) konsoloslukta görevli önünde atmanız gerekmektedir.


6. Adım:

form doldurma 6.adim
6.adım

5. Adımda ki işlemlerin aynısı burada da var. Konsolosluğun bulunduğu şehri yazmanız yeterli. Görevlinin önünde tarih yazıp imzayı atıyorsunuz. 

Dikkat 13. Bölüm boş kalacak. 

Formu doldurduktan sonra geriye kalan sadece 3 imza yeri ve 2 tarihi konsoloslukta yapmanız gerekmektedir. Bu işlemi konsoloslukta yapabilmeniz için randevu almanız gerekmekte. Randevu giderken bu form ile birlikte pasaport kopyanız ayrıca okuldan aldığınız kabul belgesinin bir kopyasını daha bu form ile konsoloslukta mühürletmeniz gerekmektedir. Posta zarfını konsolosluktan teslim edebilirsiniz.

Bu formları onaylattıktan sonra bunu Almanya'daki Deutsche Bank'a göndermeniz gerekmektedir. Formlar Almanya'ya ulaştıktan 1 hafta 10 gün sonra hesabınız açıldığına dair mail alacaksınız. Mailde gelen IBAN numaranıza 8640euro(150euro hesap açma bedeli var onu hesaba katarak daha fazla para göndermeniz gerekmektedir.) tutarı havale yaptıktan 1 hafta sonra mail ile Bloke hesabınızın açıldığına dair bir mail alacaksınız. O mailin çıktısı ile vize başvurusu yapabilirsiniz.












Deutsche Bank Bloke hesap nasıl açılır? Deutsche Bank Bloke hesap nasıl açılır? Reviewed by Admin on 12:24 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.