Almanca öğreniyorum. Wir lernen Deutsch Ders-1

Almanca 1. Ders

Herzlichen willkommen! Wir lernen Deutsch!

Öncelikle temel sorulardan başlayalım.

Los geht!

-Wie heißt du? Senin adın ne?
-Wie heißen Sie? Sizin adınız nedir?

+Ich heiße Frank./ Ich bin Frank. / Mein Name ist Frank. Benim adım Frank.

Woher kommst du? Sen nerelisin ?
Woher kommen Sie? Siz nerelisiniz?

Ich komme aus der Türkei. Ben Türkiye'den geliyorum
Ich komme aus Deutschland. Ben Almanya'dan geliyorum.

Wo wohnst du? Sen nerede oturuyorsun?
Wo wohnen Sie? Siz nerede oturuyorsunuz?

Ich wohne in Hannover. Ben Hannover'de oturuyorum.
Was machst du? Sen ne yapıyorsun?

Ich lerne Deutsch. Ben almanca öğreniyorum.
Frage= soru
Antwort= cevap

almanca ogrenmek
wir lernen Deutsch


Almanca'da en temel sorular bunlar. Almanca öğrenmek isteyenler için başlamadan önce birkaç ipucu vereyim. Öncelikle almanca öyle kolay bir dil değil. Dil öğrenmek emek ister. Tekrar edilmediği veya kullanılmadığı takdirde unutulmaya başlanır. Bu arada herkesin öğrenme yöntemi farklıdır. Ben yazarak daha kolay öğrenebilecek birisiyim. O yüzden 2 ayrı defter tutuyordum. 

Almanca'da her ismin bir Artikeli(der die das) vardır.  Bunların genel bir kuralı yok ezberlemek zorundayiz. Zaten kullandıkça hafizamizda yer edecek. Artikel öğrenmek için ayrı defter tutmuştum. Bir bakıma ben kendi sözlüğümü yazmıştım. Ve her Artikeli farklı renkte yazıyordum. Böylece daha hızlı şekilde ezberliyordum.

İkinci ders ile bir sonraki konuya göz atabilirsiniz. 

Ayrıca öğrenmek istediğiniz konular için yorum veya mesaj yoluyla ulaşabilirsiniz.


Almanca öğreniyorum. Wir lernen Deutsch Ders-1 Almanca öğreniyorum. Wir lernen Deutsch Ders-1 Reviewed by Admin on 14:45 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.