Network marketing ile para kazanılır mı?

Network Marketing(saadet zinciri) nedir?

Bu yazımda sizlere saadet zinciri ve kendilerini aslında öyle görmeyen network marketingçi arkadaşları bilgilendirmek için yazacağım.

Öncelikle ben bu işte çalışmadım, çalışmamda. Üzüldüğüm nokta sunum yapan bir iki kişinin söylediklerine inanıp hayaller peşinde koşmanız. Bu işle uğraşan bir kişinin beni bu işe davet etmesiyle üzerinde bayağı araştırma yaptığım bir konu. Ve son olarakta kaleyi içten fethettim. İçlerinden birinin davetiyle bana işi anlattı. Bende ona aslında olan işin gerçeklerini anlattım. Ama o bu noktada bana değil liderine güvenmeyi tercih etti.

Gelelim asıl konuya, son zamanda türeyen saadet zincirinin yeni versiyonu. Son sürümü ile güncelleşen bu zincir artık startejisini tamamen değiştirip. Domain satmaya başlamış.

Sizlere 10 adımda bu network marketing(saadet zincirinin son versiyonu) saçmalıklarını anlatacağım.

1- Öncelikle aldığınız site faturalıymışta, fatura eve kadar geliyormuşta. Yani yasal bu iş. Evet domain satmak yasal bir iştir. Ben aksini iddia etmiyorum. Ama NM'ciler farkında değil.

2- Site paketi full korunumlu sınırsız alan falan sizin bahsettiğiniz 3 yıllık paketmiş. Zaten azıcık internet ile alakanız olsa sizin dediğiniz paketin ortalama bir hosting firmasında 250-300tl olduğunu göreceksiniz.

3- Domain almadan önce  o öve öve bitiremediğiniz liderlerinizin sitesine baksaydınız. Zaten ne kadar uyduruk siteler olduğunu görecektiniz. Sizin yaptığınız sitelerden bahsetmiyorum bile.

4-  Saadet zincirinden bir fark daha. Gelir elde etmek biraz daha zor. Adalet çizgisi dedikleri bir şeyler var. Ve eğer denklik sağlanmazsa para kazanamıyorsunuz. Bu durumda sizden yapmanızı istedikleri daha fazla kişiye ulaşmanız.

5- Yabancı ülkede veya tatil köyünde fotoğraf çekilmek ya da son model arabaların önünde fotoğraf çekilmek zor şeyler değildir.

6- Yıllardır bir kez olsun, aramayan,sormayan arkadaşın birden araması, görüşmek istemesi ve ortada büyük paraların döndüğü(!) bir işten bahsedilmesi. Gerçekten komik.

7- Bu işi yapanlardan duyduğum başka bir nokta; web tasarım öğreniyorum gelecekte birilerine site yapıp ekstra para kazanmayı düşünenler. İncelediğim kadarıyla çok vasıfsız siteler yapıyorsunuz, o markette boğulursunuz.

8- Bunların top liderlerinin kurmuş olduğu site bile kendi sattığı sitelerden değil, WORDPRESS teması kullanılarak yapılmış bir sitedir. Bilginize..

9- Hiç dikkat etmediniz mi aklı başında birilerinin neden bu işle uğraşmadığını, Eğer her şey bu kadar kolay olsaydı herkes işini bırakıp bu zincire katılırdı.

10- İşin içinde kısa yoldan para kazanma vaadi, bol tatil ve ilerde otururken para kazanma hayalleriniz var. Bunu yapabilen kaç kişi var acaba? Durun tahmin edeyim zincirin başındaki liderler.

Boşuna dememişler hayaller Paris hayatlar Eminönü diye :)

Kısacası bir işe başlamadan önce araştırın. At gözlüklerinizi çıkarın ve mantıklı düşünün. Paranız kaptırmayın Hadi öyle bir hata yaparsanız arkadaşlarınızı ve sevdiklerinizi yakmayın. Objektif olun ve ne zaman nerede duracağınızı bilin. boş hayaller peşinde koşmayın.

network marketing
Network marketing iile para kazanmak mümkün mü?














Network marketing ile para kazanılır mı? Network marketing ile para kazanılır mı? Reviewed by Admin on 13:20 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.